Шкільна дезадаптація – утворення неадекватних механізмів пристосування дитини до школи, що виявляється у вигляді порушень у навчанні та поведінці, конфліктних відносин, психогенних захворювань та реакцій підвищенного рівня тривожності, викривлень у розвитку особистості.
Перехід учнів з початкової школи до середньої викликає зростання стресового навантаження як на самих учнів, так і на їхніх батьків. Це пов’язано з появою нового класного керівника, нових вчителів, предметів, кабінетною системою навчання та ще й співпадає з віковими змінами – вступом дитини у підлітковий вік. Складність цього періоду зумовлена, насамперед, сукупністю психофізіологічних та особистісних змін. Усе це викликає напруження розвитку психіки дитини і може призвести до перевтоми, високого рівня тривожності, труднощів у соціально психологічній адаптації.
Об’єкт –учні п’ятих класів...........
|